2011-04-16

Johan T Lindwall har KOLL!

Han kommer med feta avslöjanden i sin artikel i expressen...

... och nu citerar jag rakt av, så det är inte JAG som står för parodin på journalistik här..


"Som vanligt har jag alla detaljer när det gäller Victoria och Daniel. Någon förvånad?"


"Daniel, om du läser det här. Jag har en liten hemlighet att berätta: Tryffeln du hittade hade placerats ut av personalen på hotellet dagen innan ni skulle komma.
Nu vet ni, men i min värld var ni ändå duktiga."

Lite bitter sen kungen dissade dig inför rullande kameror, Lindwall? Extra bittert att en av de som publicerade videon var just expressen?

1 kommentar:

Susanne Welin-Berger sa...

Johan T Lindwall har NOLL KOLL!
Risungs gård sysslar inte med den typen av bedrägeri som Johan påstår. Ulla hittar lite tryffel året om trots att huvudsäsongen för vår Gotländska tryffel är oktober och november. Reportrar som tror att dom vet utan att kolla fakta får mig att tappa förtroendet för journalister och det drabbar även seriösa journalister.
Välkommen till Gotland och ta reda på sanningen.
Susanne Welin-Berger Sekreterare i Gotlands Tryffelförening.